top of page
Search
  • Writer's pictureRomi Ovnat

מסעותיי עם ילדתי - כנות


ילדה. יושבת על העץ לא מחכה שאמא תקרא לה הביתה כאן בגבוהים היא ענקית היא עצומה היא כל יכולה היא יודעת ומרגישה את גודלה היא חוגגת אותו עם עצמה בשקט בשקט רק הציפורים מנגנות לה

בת זוג. תמיד התאכזבת ממני שלא ידעתי לקרוא את מחשבותייך ותמיד אמרתי לך שזה לעולם לא יקרה לעולם לא אוכל להיכנס לך לראש וגם אם כן לעולם לא אבין את השפה הזו שאת דוברת

ילדה. אם תרדי אחבק אותך לא רוצה לרדת, אם ארד ארגיש קטנה חסרת אונים, כישלון אני רק רוצה לחבק אותך ואני רק רוצה להיות בגודלי האמיתי אז רדי, ונתחבק אקשיב לכל מה שתספרי לי ומה זה שווה? די בכך שאקשיב לך וכבר הצלחנו וחיינו מלאים די שאבחקך והיינו בגודלנו האמיתי

בת זוג. את יודעת לקח לי עשור להבין שאת רק צריכה לומר לי בכנות כל מה שעובר בראשך זה יפרק אותנו נכון. אבל זה מה שרצית שאכנס בתוך ראשך. ואת בשלי אז דברי, בכנות, ואקשיב לך. אבל אז נדע הכל ואז נחייה באמת הנה אני אדבר אליך ראשונה ראית פעם לב ומוח?

ילדה. תזכרי שהבטחת לי. תקחי אותי לטבע תאפשרי לי להיות חופשייה אמיתית.

בת זוג. לא ראיתי מחיי. לא חייתי מחיי. לבי פתוח. כולי אוזן.

רוצה לצאת למסע של אהבה ללא תנאי? צרי עמי קשר 054-7612787 או היכנסי לאתר שלי https://romiovnat.wixsite.com/harpaya





⭐מה אפשר לקבל ממסע תודעתי איתי⭐

+ שיחרור מהיאחזויות בדפוסים מעכבים, באמונות מגבילות, בפחדים ובחרדות. + מציאת זוגיות או דיוקים בזוגיות קיימת + יצירת שלום במערכות בעייתיות + ביטוי עצמי ותקשור מיטיב של צרכייך + הורות מודעת וחינוך למודעות + טיפול בקשיים ואתגרים של ילדייך + ריפוי מחלות בך ובילדייך + גמילה מאביוז בקנאביס + חיים בשמחה + ריפוי מיני לנשים וקידוש היצר + דיוק ההגשמה ופתיחת נתיבי התשוקה + חיבור לעצמך, אומץ לבחור בך ולנכוח בחייך + בניית מקדש פנימי של אהבה עצמית ללא תנאי, ערך פנימי + ריפוי פצעי ילדות וריפוי פצעים תורשתיים + קבלת כלים תודעתיים לחיים של ריפוי עצמי והנהגה עצמית +וכל משאלות ליבך

תבוא עליך הברכה🙌🙏♥️

13 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page