top of page
Search
  • Writer's pictureRomi Ovnat

מסעותיי עם ילדתי - הסוס הכרכרה ואני

יש מסעות שהולכים אחורה לתחילת הזמן, שנכנסים פנימה לתחילת הזהות. וזה מן מסע כזה. "בני, תראה! סוס מושך כרכרה!" התלהבות ילדית, נוסטלגית, מתחלפת במהרה לרחמים על הסוס המסכן, ומשם במהרה מקישה לבני האדם, וגם אנחנו, הרי, סוסים רתומי כרכרה. נשימה עוד לא החליפה את מלוא הריאות בגז חדש, והנה אני, סוס רץ קדימה, מושך כרכרה, והנה אני, נהגת הכרכרה, מצליפה, מצליפה בי, לרוץ, לרוץ. ילדתי, ראי, המשקל על כתפיך, והשוט על גבך. ואת רצה, רצה. רצה להצליח, רצה לצבור ערך, בורחת מכישלון, על נפשך את נסה, היה ותפס בך, ולא היית כלל בעולם, רצה, רצה כדי לשמור על כל מה שיש לך, לשמור על האמון שהושם בך, לשמור תקוות מורמות, את רצה כדי לא לאכזב, כדי לא להתאכזב, את בורחת מכאוס שאין לך בו שליטה. את שליטה, רצה רצה, שליטה, מצליפה מצליפה, רותמת, מעמיסה, קוראת היאה, היאה! קוראת חזק, שלא תעצרי, שלא תנוחי, שלא תאבדי, שלא תישמטי, שלא תמותי. בתי, ראי, סוסי פרא חופשיים בשדה פרחי הבר. פעם היית גם את סוס כזה. לפני שאולפת, לפני שתורבתת, לפני שאימנת ואילפת את עצמך אילוף על אילוף, אימון על אימון. היית את סוס פרא. זהות לוחשת לך, מה לך בשדה פרחי הבר ? ללא השוט וללא הפחד, מי תהיי. בני לוחש לי, מה לי בשוט ובפחד, מי אגדל להיות עימם? בתי צועקת לי, שחררי שחררי! ילדה שבתוכי לוחשת לי, רוצי ברחי, שדה מוקשים הוא, עלי על דרך המלך ואל תסטי! ואני לוחשת להם, קולות שלי, חלקיי וצללי, דברו, שירו לי, ואני אקשיב, לא לקריאות העגלון, אלא לקולותיכם, ולשם אלך. אלך ולא ארוץ. אלך ללא שוט, כי אם בהקשבה, אלך ברצון, מרצוני, אלך בשדה פרחי הבר, ואלך בשדות המרעה ובשבילים. אלך אחרי הלב, לאן שיוליכני. דבר אינו רודף אותי ודבר אינו מצפה לי בקצה. הזמן כולו, הוא אני ועצמי, נקישות פרסותיי הדוהרות, הפוסעות, העומדות במקום. די לך, משחק אפל. עתה זמנו של אביב חיי. זמן ריחו של הרותם.


רוצה לצאת למסע של אהבה ללא תנאי? צרי עמי קשר 054-7612787 או היכנסי לאתר שלי https://romiovnat.wixsite.com/harpaya

⭐מה אפשר לקבל ממסע תודעתי איתי⭐

+ שיחרור מהיאחזויות בדפוסים מעכבים, באמונות מגבילות, בפחדים ובחרדות. + מציאת זוגיות או דיוקים בזוגיות קיימת + יצירת שלום במערכות בעייתיות + ביטוי עצמי ותקשור מיטיב של צרכייך + הורות מודעת וחינוך למודעות + טיפול בקשיים ואתגרים של ילדייך + ריפוי מחלות בך ובילדייך + גמילה מאביוז בקנאביס + חיים בשמחה + ריפוי מיני לנשים וקידוש היצר + דיוק ההגשמה ופתיחת נתיבי התשוקה + חיבור לעצמך, אומץ לבחור בך ולנכוח בחייך + בניית מקדש פנימי של אהבה עצמית ללא תנאי, ערך פנימי + ריפוי פצעי ילדות וריפוי פצעים תורשתיים + קבלת כלים תודעתיים לחיים של ריפוי עצמי והנהגה עצמית +וכל משאלות ליבך

תבוא עליך הברכה🙌🙏♥️


12 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page